menu

lunedì 23 agosto 2010

Tornata!!!!!

Eccomi qui!! Tornata dal mio girello in Scozia!
Here I am!!! Came back from my Scotland trip. 

Avevo promesso due nuovi post ... e inoltre sto lavorando sul materiale per un terzo ....
I promised two new post .... and I'm working on a third too ....


Quindi questo è il primo: un regalo di compleanno per un'amica che .... indovinate ... si chiama Roberta!!!! :-D
So this is the first: a birthday present for a friend of mine .... seems her name is .... Roberta?? :-D

Ho comprato un grembiule Ikea, l'ho tagliato e ci ho stirato sopra due cuori e un orsetto ... e alla fine ho ricamato la scrittina ....
 I bought an ikea apron and cut it and and ironed on it 2 hearts and a teddy .... and at the and stitched ... 

Che ne pensate?
Do you like it?






Mi sono venute un sacco di idee per farne altri ... ma non ho abbastanza tempo libero!!
I have many ideas for more aprons ... not enough time though!!!!!!

Ok, per ora è tutto ... al prossimo post, a brevissimo!!
Ok, that's all for the moment ... see you with the next post ... very soon!!

baci baci

3 commenti :

  1. It's sooo cool! love the black and white!

    RispondiElimina
  2. beatiful .... it's my gift!!!:)))) Roberta

    RispondiElimina