menu

sabato 5 novembre 2011

Tilda Pixie - Folletto Tilda

Eccoci!!
E finalmente ce l'ho fatta!
Finally I succeeded!

Ci ho pensato su a lungo .... ma alla fine della fiera ....... ho comprato un libretto Tilda e ci ho provato!
I've been thinking about it allot ..... but finally I bought one Tilda book and went for it!


Questo è il risultato: il mio primo folletto!
This is the result: my first pixie!

Lo adoro (come al solito ....... che immodesta!!!!! :-D)
I utterly adore it (as usual!!! I'm not modest at all!! :-D)

L'ho personalizzata usando tessuti non-Tilda e nastri non-Tilda e aggiungendo la fascia "buon natale" (che ho fatto con timbretti e colori per tessuto).
I personalized it using no-Tilda fabrics and no-Tilda ribbons and adding the merry christmas (=buon natale) band (I made it with stamps and red fabric ink). 

Sto pensando ad altre modifiche ... ma Vi farò sapere!!!!!!!
I'm still thinking about more adjustment .... I will let you know!





8 commenti :

  1. Ciao Anna, hai tutti i motivi per essere orgogliosa del tuo bel folletto... anzi della tua bella follettina Tilda.
    Un abbraccio ornella

    RispondiElimina
  2. E' delizioso!!!!!!! Come lo è il tuo blog
    Brava
    Emi
    http://lalternativa-emitamb.blogspot.com/

    RispondiElimina
  3. I love Tilda..and this is so adorable! :)

    I've found your blog through Tea Rose Home Link Party.

    RispondiElimina
  4. Ciao Anna, grazie per il tuo commento. Sai che mi stanno sempredi più affascinando i folletti e il tuo è una delizia. Un abbraccio
    Barbara Domus idea

    RispondiElimina
  5. Mi piace moltissimo!  I was hoping you would be so kind as to post your project on my Sew & Tell Saturday linky party at my blog this Saturday. Its geared specifically for sewing projects and fabric related crafts.Thanks so much!
    Justine @
     Sew Country Chick

    RispondiElimina
  6. Hi! I love your blog and I am your follower. If you want to know what's going on our world, please visit and follow my blog. Thanks..

    http://isaburakgonca.blogspot.com/

    RispondiElimina
  7. ciao Anna!
    colgo l'occasione per invitarti al mio giveaway e contest, ci sono tante sezioni in cui partecipare, ti aspetto!grazie paola
    qui trovi il regolamento:
    http://www.polveredizucchero.com/2011/10/giveway-blog-contest-facebook.html

    RispondiElimina